Šuplíčky

aplikace (4) do kuchyně (5) fimo (6) hračky (4) kabelky (3) kapsičky (5) obaly (1) ostatní (1) panenky (1) patchwork (16) pro děti (5) rodina (2) šité šperky (3) šperky (5) TILDA (1) vánoce (5)

sobota 3. května 2014

Náušnic není nikdy dost

Jako malá jsem nosila jedny náušnice, které jsem dostala, když jsem se narodila. Byly to "helmičky" z dvojitého zlata a mám je dodnes. Po maturitě jsem je schovala pro svoji dceru a začala nosit "dospělejší". 
K 25 . narozeninám jsem dostala opět zlaté od svých rodičů a tak jsem zase minimálně 10 let nosila jen jedny. 
Teď se ale u mě něco změnilo a poslední 3 roky náušnice denně střídám. Je jich nepočítaně a pořád přibývají. Mám to štěstí, že si dovedu vyrobit sama, jinak bych se nedoplatila :D
Tady je ukázka těch posledních... 


A jak jste na tom s náušnicemi vy? 

Střídáte je, nebo jste věrné jen jedněm, max. dvěma kouskům?











4 komentáře:

  1. Pěkná sbírka Danuš:-)
    Jo a náušnice, ty já nenosím:-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nenosíš? To já, když je náhodou zapomenu, tak jsem z toho nervózní :D

      Vymazat
  2. Jsou parádní Danuško, já naušnice nosím, takže čím víc, tím líp ;o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak Leni, vždycky si řeknu, že už mi to stačí, že jich mám dost... ale otázka zní: KOLIK je vlastně dost? :D

      Vymazat

Díky za návštěvu, zajímají mě vaše názory a reakce, takže pokud mi zde necháte komentář, budu moc ráda.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...